2010/08/08

Upptagen som alltid!

Det är svårt att hinna med det här med bloggande. Hinna skriva här, OCH ha ett någorlunda socialt liv. hur går det ihop?

Jag sitter just nu och kollar på filmen The greatest game ever played. Riktigt bra film faktiskt. Jag har sett den ett par gången innan, men blev ändå glatt överraskad när jag zappade fram den på TV'n. Det är i slutklämmen av filmen, men jag tänker inte berätta vad som händer, då någon av er kanske inte sett filmen, och det är ju någonting jag starkt rekommenderar er att göra!
"Near the turn of the twentieth century, young Harry Vardon becomes a champion golfer but learns that his amazing skill is no match for the class boundaries that exclude him from "gentlemanly" English society. A dozen years later, a young American, Francis Ouimet, fights against the same prejudice, as well as his own father's disdain, for a chance to participate in the U.S. Open against his idol -- Harry Vardon. The struggles of both men for acceptance provides the background for an amazing contest of skills."
http://www.imdb.com/title/tt0388980/

Se den! :)

Helgen har varit kantat av roligheter faktiskt. Startade med en utgång på fredagen faktiskt. Tillsammans med m in mor och hennes vänner begav vi oss - efter en förfest hos Bengt - till Hard Rock Café på Avenyn, och sedan vidare till Gretas. Stanna dock inte särskillt länge på Gretas då vi kom dit kl 02.30, och både jag och mor min var ganska sugna på att gå hem och lägga oss. Men lite dans blev det iaf! :)

Jaja, nu ska jag kolla klart på filmen! På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar