2010/08/02

Ensam, men inte övergiven.

God kväll folk!

Nu är jag precis hemkommen från bion. Jag tog en snabbis in på Hemköp och köpte lite städmateriel på vägen hem. så i morgon blir det städa på schemat. Mindre kul, men det måste göras!

Det var riktigt skönt att gå på bio ensam faktiskt. Inga polare som stör mitt i filmen med "Vem är han?", "Varför gör han så?", och annat pladder. Inge illa menat vänner! ;)

Det får bli tidig kväll i kväll känner jag. Jag har varit fasansfullt trött hela dagen. Jag fick ju inte mer än 4-5 timmar sömn inatt, då  jag helt lyckats vända dygnet. Det suger, men förhoppningsvis blir det bättre efter första veckan!
Nästa vecka blir det Linköping för att gå på kurser. Det ska bli sjukt skönt att bo på hotell och äta lite hotellfrukost! NAJS!

Det var allt!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar