2010/08/03

Läsare är allt!

En sak har jag förstått, och det är att har du inga läsare så har du ingen blogg. Det går lite efter principen, jag visas, därför finns jag.

Jag har mycket svårt att tänka ut vad jag egentligen vill skriva om på min fina blogg. Det finns ju liksom inget speciellt som ingen redan skriver om. Jag skulle kunna vara en copycat och skriva nyheter och sånt crap, men seriöst. Vem bryr sig?
Det får helt enkelt bli en blogg om vad JAG gillar, och det får ni helt enkelt finna er i. Det kommer bli allt från film och musik till livsstil och mat!
Kan ju börja med en tokigt bra låt. Fick höra den för första gången på en kompis blogg, och sen dess så har högtalarna gått varma med denna sköna dänga. "Musik som berör", som vissa säger! ;)

Petter feat Veronica Maggio - Längesen

Hoppas ni gillar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar