2010/08/02

En dag som alla andra.

Ja, precis som rubriken antyder så är detta en måndag som alla andra. Otroligt lugn dag idag dock. Började med måndagslöp, i ordinär manér, för att sedan få reda på att den militära engelskan uteblir.
Ledigt fram till efter lunch 12.30.
När skolan väl börjar får vi reda på att det kommer bli en mycket lugn vecka. Vi skall i grupper om 5 gå igenom den militära professionen, för att sedan redovisa detta på diverse sätt vi tycker är lämpligt. Samt egenstudier och hemtenta gällande elsäkerhet. Det låter inte allt för ansträngande, eller hur?


I eftermiddag stundar mitt solobiobesök, för att tätt efterföljas av städning av lägenhet. Det är ett måste efter fyra veckors semester. Det blir lätt så att jag drar in mycket smuts när jag stampar in med kängorna i högsta hugg. Det ena benet framför det andra.
Biobesöket ser jag fram emot otroligt mycket. Jag skall se Inception, som har fått mycket god kritik utav de jag pratat med iaf.

 Den verkar riktigt bra, och jag ser som sagt fram emot det väldigt mycket!

Resten av veckan ser också ut att bli otroligt lugn. Egen studietid hela tisdagen och onsdagen, för att sedan redovisa den militära professionen på torsdag. Sedan på fredagen så kommer det någon form utav återkoppling elsäkerhet. Det löser sig säkert till det bättre.

Nu blir det till att spela poker innan middagen!

På återseende! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar