2010/08/04

Kameran beställd!

Jag var nere på Halmstads trånga gator i centrum, och fick till min besvikelse reda på att kameran med 18-135 mm glugg är restad hos leverantör. OnOff räddade dock min dag.

Med gråten tryckades i halsen så strosade jag långsamt hem igen. Jag trodde inte det var sant. Skulle jag inte få köpa min kamera NU?! Ivrig som jag är så har jag otroligt svårt att vänta på saker. Det kan ibland vara lite av ett problem, men det brukar oftast lösa sig.
Som sagt, OnOff räddade min dag. Jag surfade in på deras hemsida på mobilen och såg ett intressant paket med Canon EOS 550D 18-55 mm, och ett extra Tamron 18-200 mm för enbart 9880 kr! Sen var jag ju tvungen att köpa till minneskort och väska såklart. Det är ett måste. Slutsumman landade på 10'604 kr, och det är jag helnöjd med!


Kul att det ser ut att man kan returnera frakten förresten! :)

Jag kommer slänga upp en massa bilder så fort jag får kameran (2-4 arbetsdagar skulle det ta, så förhoppningsvis får jag den på fredag. Annars blir det till nästa helg.).

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar