2010/11/14

Tid - En fjärde dimension.

(Bloggat Från mobilen)

Jag vill tro att det finns en fjärde dimension. Jag vill ha möjligheten att veta att det finns en fjärde dimension, och gärna fler.

Varför sluta på fyra? Kanske är det bäst så, då utsvävningar utan grund oftast går på röven, och resulterar i någonting som kommer tillbaka mot dig i en fasansfull hastighet. Sträcka genom tid - som storhet den fjärde dimensionen.
Anledningen till att jag kom att tänka på tid är, som nämnt i tidigare inlägg, någonting jag egentligen har gott om men inte tar till vara på. Jag skjuter allting framför mig, och spenderar istället timmar framför TV'n, och datorn. (Eller Som nu, på tåget.)

Jag spenderar dock min resa brevid en söt flicka. Hoppas nu bara att hon är norska! Yeah, you heard!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar