2011/01/21

Tillbaka till verkligheten.

Efter en veckas avbrott så är det snart dags för skolbänken igen. Skönt att veta vad jag har att se fram emot i alla fall.


Tillbaka i Halmstad. Jag satt i bilen på väg hem från Ronneby och bara längtade. Längtade till min egna säng och till allt jag tydligen hinner sakna på en vecka. Fantastiskt hur mycket det är egentligen.
När jag klev in genom dörren så möttes jag utav en ofantlig ångest, istället för ro och lycka som jag förväntat mig. I hallen låg nämligen kläderna från förra helgens bravader.

Det är inte utan att det är lite jobbigt. Minnet från förra helgen. Eller i alla fall det minnet som finns kvar. Jag kan inte annat än att be om ursäkt till människor jag förnärmat. Eller förresten, skit i dom!
Däremot så vill jag officiellt be om ursäkt till Ralph Lauren. Morgonrocken - som jag nödvändigtvis skulle ha på mig till sexpartyt - är inte vad den borde vara. Rödvinsfläckar och allmänt smuts. Pinsamt.

Oavsett vilket så bryr jag mig inte om mycket annat än det faktum att jag var förstörd i tre dagar efteråt. DET är ingenting jag vill försöka med igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar