2011/01/10

Det gör mig illamående.

Idag har jag gjort någonting som fick mig att må riktigt dåligt. Det kommer som tur är aldrig att hända igen.

Jag frångick normen
, och föll för grupptrycket. Det är en konstig känsla, och inte en känsla som jag är glad över att känna. Jag anser mig själv vara en mycket principfast man och brukar vanligtvis hålla på mina principer, men idag gick jag för långt. Jag föll för grupptrycket, även fast jag lovat mig själv att det aldrig skulle hända.
Efteråt hade jag en smak av spya i munnen och jag kände mig riktigt illa till mods. Vad har jag gjort?, var det enda som snurrade runt i huvudet på mig. Hur kunde jag göra någonting så dumt och svika det jag alltid hållit kärt?
Jag sitter just nu med magknip och mår bara sämre och sämre över vad jag gjort. Jag kan inte annat än att be om ursäkt. Förlåt. Förlåt ICA, för jag har svikit dig.

Idag handlade jag för första och sista gången på Netto...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar